2010/11/13

Blått øye!

I dag har jeg blått øye... og det er faktisk min samboer som hare gitt meg det! Alle som kjenner min bedre (?) halvdel vil sette kaffen i halsen og gurgle ut noen rare latter-liknende lyder idet de leser dette. For ingen som kjenner han, kan tenke seg til at han er typen til å gi dama sitt et blått øye.. Vel...svelg kaffen, det er faktisk helt sant!

Før folk blir hysteriske, så kan vi avkrefte med en gang at han har gitt meg knyttneven... Han er faktisk ikke typen til det. Rett og slett! Men han er derimot veldig flink til å breie seg i senga, og da jeg fikk et lite dytt, var det ikke mange cm jeg hadde til rådighet før jeg vippet over kanten. OG der stod nattbordet. Så jeg klarte å få ansiktet klint utover dette i farten ned mot gulvet...så jeg har blått øye...

Den offisielle historien er naturligvis : Jeg gikk på en dør....

Ærbødigest
Baronesse Von Krogh

1 kommentar:

  1. Må ta å last opp et bilde av det ;) and stick with that story!

    SvarSlett