2010/12/16

Drømmetydning

Et ekkelt senario fikk meg brått ut av søvnen i morges. Jeg løp naken rundt i gatene rett ved min gamle ungdomskole i Svolvær. Jeg lette febrilsk etter klærne mine, og prøvde fortvilt å komme meg rundt. Det er som å løpe i potetmos. Det går så ufattelig sakte.
I tillegg måtte jeg hele tiden tenke på å sette den ene foten foran den andre...  
Svett og andpusten kommer jeg inn i en stappfull buss, stod trøkket midt mellom svære menn med snørrbarter og boblejakker. Jeg er fremdeles naken og prøver å holde hendene foran di av kroppsdelene som jeg helst ikke vil at andre skal se. (Nå er det nå engang ganske mange, men ettersom jeg eier av kun to hender, kan du jo selv tenke den hvilke kroppsdeler jeg prøvde å skjule..)
Jeg våkner forskrekket og skjønner ingenting, men glad for at det hele bare var en drøm.

Jeg sjekker drømmetydning på nett, for å få en forståelse om hva som foregår i mitt lille hode om dagen.
”å være naken i en drøm kan bety mange ting. Du kan føle deg sårbar eller gjennomskuet. Nakenhet kan også symbolisere sannhet”
”har du vanskelig for å løpe har du for liten selvtillit”

Jeg tolker dette dithen at jeg har noe å fortelle noen som allerede har gjennomskuet meg, men tørr ikke, fordi jeg har for liten selvtillit..
Hva og hvem i all verden skulle det være?
Kanskje den karen jeg møtte på SparKjøp her om dagen? (les: tidligere blogginnlegg)
 Ikke vet jeg, men godt var det da jeg våknet...I går morges drømte jeg at jeg stod opp, kledde meg og var ferdig sminket, bare for å innse at jeg ikke hadde stått opp av senga engang da jeg våknet..Kjipt, men tross alt bedre drøm enn den jeg hadde i natt.. *grøss*

Denne helgen har jeg komprimert og gjort plass til en hel rekke avtaler. I kveld skal jeg ut å møte et vennepar for noen glass og litt mat, i morgen formiddag skal jeg treffe en venninne og barna, samt vaske hus og kjøleskap, og i morgen kveld skal jeg på nissefest (for voksne;) ) Søndag skal jeg bake litt småkaker om formen tillater det. Halvdelen har tatt ansvar for knerten, så da har jeg stort sett bare meg selv å tenke på. Det burde gå bra...

Så helgen er klar, og jeg går inn i den med godt mot!

God helg folkens!

-Baronessen-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar