2011/04/07

Mandagens innlegg som aldri ble publisert....

Da var lillebo solgt..vemodig kanskje, men også veldig godt. Blanke ark og fargestifter...eller i alle fall en ny side og en tusj?
Vi er bosteds løse og tar fatt på finn.no for å finne et passende sted for de neste 2 årene...
Men finn har ikke mye å by på om dagen. Enten er det for smått, eller for stort, for dyrt eller ikke lov til å ha dyr.. Så vi håper finn.no går lysere tider i møte også, akkurat som vi gjør, fordi vi har bare 2 mnd på å finne ut av dette på...og jeg kjenner jeg blir grepet av en ørliten snev av panikk...

Helgen ble et knutepunkt for gode venner som fikk tatt igjen en hel del. Deilig! Men kanskje ikke fullt så deilig i går morges (i den grad man kan kalle kl 13.00 morgen....men på en annen side, så fikk man da ikke pelt seg i køya før det var morgen...) da fasanflokken var tilbake i hodet mitt, og kvalmen i aller høyeste grad var tilstedeværende. Kvelden ble tilbrakt på sofan, uten de helt store utskeielser.

Mandag og ny uke, mon tro hva den bringer? Et nytt husvære kanskje, eller farge på nestetippen? Godt sola viser seg frem , det kan få den tristeste til å smile. Sikker på at Tussi (i Ole brumm...) også må trekke på smilebåndet akkurat i dag =)

Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. hei. jeg har lest alle innleggene dine, men ikke klart å logge meg inn på gmailadressen, hadde glemt passordet, men nå har jeg endelig funnet ut av det. så nå skal jeg kommentere, når jeg har vært her inne.

    SvarSlett