2011/06/08

Forstua tå?

Det skal faktisk ikke være fysisk mulig å være så blond som jeg er noen ganger. Da vi enda hadde tilholdssted i lillebo, klarte jeg en dag å løpe rett i veggen (i edru tilstand!! )og mer eller mindre knuse den ene tåa mi.
Det har tatt år og dag før den endelig har begynt å fungere sånn noen lunde normalt igjen, og da gjør jeg det helt store. Jeg setter vitrineskapet oppå den! Er det virkelig mulig? Og ikke nok med det.. etter å ha kommet med den ene Nord-Norske strofen etter den andre, til stor frustrasjon for min bedre (?) halvdel (han mener det er uhørt at Julies første ord skal være Nord-Norske kraftuttrykk), går jeg inn på soverommet for å være i fred med tempramentet mitt.
Ettersom jeg først er der bestemmer jeg meg for å flytte litt på ting, bytte om på soverommene. (vi fant fort ut at det å ha soverom uten luftingsmuligheter ikke er det mest ideelle når det er sommer på Sørlandet..) Jeg starter, som hør og bør med senga, bærer rammen inn på det andre rommet og da jeg skal sette den ned ...... hva tror du skjer da? Jo, akkurat. Jeg setter (eller rettere sagt mister..) den oppå den JÆ...la, For....banna, For...ulte TÅA!!!!!!!!!!!!!!! AAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!

Nå klarer jeg sannelig ikke å gå i høye heler heller. Det er da vanskelig nok å se kvinnelig ut om en ikke skal måtte droppe hælene også!!


Sutrende hilsen
-Baronessen-


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar