2011/08/23

Skrekkelig morgen og jobbjakt!

Våknet med et skrik! Eller det vil si, jeg var våken, i den grad av øynene var delvis oppe, jeg var ferdigdusjet og kledd og klar til å ut i bilen. Men det var da jeg VÅKNET! Da en korsedderkopp kravlet i håret mitt! Den hadde klort seg fast idet jeg bøyde meg ned for å ta på en uvanlig morgenfrisk 2 åring skoene. Hvor i all verden den kom fra, vites ikke, men jeg fikk heldigvis halvdelen til å ta knekken på faenskapet.



I det siste har det vært mye kryp rundt om i leiligheten. Jeg lurer på om jeg skal gjøre som min søster å vaske hele kåken med salmiakk. Men på en annen side så ligger hun og kaldsvetter i søvne nettopp på grunn av det. Kan umulig være bra...
(Når jeg søker opp Salmiakk på Wikipedia, får jeg at det er smakstilsetninger i lakris.. en burde vel ikke kaldsvette av det?)

Vel, nå er jeg igang med jobbjakt igjen. Finn skuffer nok en gang, har søkt på alt fra barnehager til søppelfyllinger omtrent.. Vet ikke hva som er verst, ingen jobb eller en møkkajobb?

Men det ordner seg for snille piker har jeg hørt, så da har jeg et virkelig problem.. jeg må begynne å være snill!!!
-Baronessen-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar