2011/01/14

Min nyopererte katt må holdes innendørs.. Hun ser på meg med ett blikk som sier ""hva har  jeg gjort galt.."
Stryker seg oppetter hunden som om hun vi si "kan du slippe meg ut?".. Jeg får dårlig samvittighet.. Skikkelig dårlig samvittighet..
Ikke bare tvinger jeg henne til å være inne, men jeg har betalt folk for å fjerne eggstokker og livmor..og det mens hun hadde barn i magen (bare 2 uker gamle embryoer,men likevel...) Jeg føler meg kjip..fryktelig kjip.. Jeg får bebreidene blikk fra katten min (bare det at du tolker katten din er et faresignal i seg selv...sitat: veninnen)

Jeg prøver å vinne hennes gunst igjen med å gi henne diverse godsaker...som hun overser glatt og bikkja spiser opp..hva skal jeg gjøre?

-Baronessen_

2 kommentarer:

  1. Oida! Dakar pusi! Ho skal få mye kos hos mæ ^^

    SvarSlett
  2. du får si til henne at sånn går det når hun svinger halen til siden for alle i guttene i nabolaget!

    SvarSlett