2011/11/24

I see stupid people...

Hvorfor er det slik at enkelte individer er tapt bak all verdens låvedører? Jeg har aldri sett på meg selv som spesiellt oppegående eller intelligent ,men tørr dog påstå at jeg kan overgå enkelte mennesker jeg møter gjennom min ferd i livet. Herregud! Det er ikke mulig! Det burde ikke være mulig! Jeg får gåsehud!

Ta drittsekk-tv som det beste eksempel. Hva i alle dager er det som foregår i hodet på di som vurderer å melde seg på programmer som Big Brother og Temtation Island? Og ikke minst, hvilke stoffer inntar di som faktisk melder seg på å takker JA til sånt?

Jeg har heller ikke sett på meg selv som spesielt sanndrømt eller fremsynt. Det er såpass ille at jeg faktisk ønsker å drømme om at jeg IKKE vinner i Lotto, for da er det jo faktisk en viss sjanse for at dette kom til å skje...
Men alt dette har endret seg nå. Fra å være mentalt blind, med eksrtasensoriske evner som en bakt potet, kan jeg nå gå Anna Westerlund i næringen (hvilket ikke burde by på de helt store problemer ettersom vedkommede er død)
Mitt tredje øye (eller fjerde dersom en inkluderer brun-øyet...) er åpnet, og jeg kan se inn i fremtiden!

Point in case: Da Big Brother hadde sin avslutning for 10 år siden, og de aller fleste i Norge mente det var mer enn nok etter fem sesonger, presterte jeg å inngå et veddemål om at det kom til å komme tilbake. 10 år er gått, og jeg begynte å spare opp til å betale min gjeld, da jeg en sen ettermiddag slår på TV2 og ser det! Big Brother is back! *Grøss* Dette MÅ jo være kødd, tenker jeg, men dengang ei. Det positive er jo at jeg snart er 5 store rikere dersom skyldneren klarer å hoste opp spenna.

Nok om det. Dersom det nå har seg slik at jeg kan forutsi ting, vil det jo være synd å ikke dele fruktene av denne gaven med dere. Så her følger noen av mine profetier. Det er bare å hake av etterhvert som de går i oppfyllelse:

Gilette vil komme med en helt ny og revolusjonerende oppfinnelse. En barberhøvel med hele 6 blad som gir tettere og bedre barbering.

Norge vil fortsette å gjøre det skarpt i Grand Prix

Det kommer til å være fotball på en eller annen tv kanal hver dag frem til jul

Thor Hushovd vil vinne et løp.

Du vil ha lest ferdig dette innlegget akkurat..........NÅ!

BaronesseVonKrogh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar