2010/11/11

Blogg = Nonsens

Nonsens er en sammensetning av "non" (ikke) og "sense" (fornuft). Det er synonymt med vrøvll og vås og betegner en uttalelse eller påstand uten fornuftig mening....

Min blogg blir nok nonsens, men betyr DET noe? En blogg er vel bare egentlig en dagbok på nett, der alle og enhver kan ta del i alle raritetene i hodet ditt? Hvis noen i det hele tatt gidder å ta seg tid til å lese den da... Jeg kastet meg ikke på blogger-trenden for å bli en av disse "sinte" bloggerne det skrives om i VG, ei heller for å bli en av de populære.. Hvorfor har jeg kastet meg på trenden da? Sannheten er, jeg vet virkelig ikke...

Natten ble kasus da knøttet våknet iallefall 10 ganger. Kroppen hennes krangler også, og med 3 KG snørr i nesen er det vel ikke akkurat lett å puste, når en på død og liv også skal ha sutt i munnen...

Dagen startet 08.00, og etter frokost fant frøken melkeallergi (les Julie, datter, også kalt knøttet) en kjeks hennes, ikke alt for snar-tenkte, far hadde etterlatt seg på bordet... Dermed gikk det en liten time og frokosten kom i retur..over heeeeeeeeeele mamma.... Deilig start på dagen gitt....

Fikk et par timer på øyet og ble optimist igjen.

Katrine og guttene tok seg en tur innom, og barna fikk lekt litt sammen mens vi fikk sladret. Ettersom hun holder på å pusse opp hus, samt er en rugemaskin i disse tider, -og jeg har vært på jentetur i Oslo i helgen, så hadde vi ingen pinlige pauser kan man si..ikke at vi noen gang har hatt akkurat det da..

Samboer hopper inn døra etter at knøttet har seilt til drømmeland, og vi åpner en cider og skal kose oss litt.

Ærbødigest hilsen
Baronesse Von Krogh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar